Sofie Wolf. opruimcoaching, stylingadvies & interieurontwerp

SOFIE WOLF

OPRUIMCOACHING, STYLINGADVIES, INTERIEURONTWERP

adres Emiel Banningstraat 10 bus 1, 2000 Antwerpen
gsm  +32 (0)484 75 06 88
mail sofiewolf@hotmail.com
btw BE 0738.467.235
bank BE95 9731 8024 7858

OPRUIMCOACHING

START VANAF €50 

Opruimen staat bij veel mensen hoog op hun to-do lijst. Toch komt het er vaak niet van en blijven de stapels liggen. Hoe kun je dit patroon doorbreken? Een beetje hulp van mij als opruimcoach is net dat steuntje in je rug waarop jij zit te wachten. Samen brengen we rust in huis en leer jij hoe je dat zelf structureel en efficiënt kan aanpakken. 
En wees gerust: je bent zeker niet de enige die een helpende hand kan gebruiken!

WAT DOET EEN OPRUIMCOACH ALLEMAAL?

Nog nooit gehoord van een (opruim)coach die je huis of werkplek komt organiseren en opruimen? Wel, dat ben ik en doe ik. Maar er zijn zoveel situaties en mogelijkheden, daarom een overzicht.

Aanpakken van de keuken, slaapkamer, dressing, leefruimte, kinderkamer, speelgoed, bureau, berging, kelder, zolder, garage.

Orde scheppen in administratie, ordenen van archief, optimaliseren digitale mappenstructuur, efficiënter werken door betere organisatie.

Mailbox ordenen, overzicht brengen in bestanden,  optimaliseren digitale mappenstructuur, foto’s ordenen, back-up maken, synchronisatie van gsm met pc.

Administratie uitzoeken, ordenen, sorteren en archiveren, rekeningen logisch ordenen, garantiebewijzen klasseren, budgettering, vaste kosten (elektriciteit, verzekeringen, enz.) herbekijken en optimaliseren, archief ordenen.

Ik kan je helpen bij het leren efficiënter indelen van je beschikbare tijd. Samen brengen we jouw tijdbesteding in kaart en brengen we daarin prioriteiten aan. Met een goede planning krijg je weer tijd voor je gezin, je hobby’s of andere leuke dingen. Sterker nog: misschien houd je zelfs tijd over! 

Ontspullen brengt geluk, maar hoe doe je dat? Ontdek hoe bevrijdend het is om je te omringen met enkel spullen waar je écht bij van wordt… want less is more.

Na al het ontspullen en opruimen lijkt je huis misschien wat kaal en ongezellig, daar breng ik graag verandering in. We gaan op zoek naar jouw stijl. Met mijn achtergrond als interieurontwerper en kind aan huis bij verschillende interieurzaken, komen we zeker tot een fantastisch resultaat. Dé finishing touch om van je huis een echt thuis te maken!

Ondervind je moeilijkheden om je eigendom te verkopen? Ik help je graag om je eigendom verkoopklaar te maken door met dezelfde blik als die van potentiële kopers naar jouw huis te kijken. We zorgen dat alles er netjes uitziet en zoeken een oplossing voor de spullen die tijdelijk uit het zicht moeten. Zo hoef je niet steeds in de stress te schieten als je kijkers op bezoek krijgt. En let maar op: voor je het weet is jouw huis jóuw huis niet meer. Verkocht!

Verhuizen is een hele onderneming, één die veel stress met zich meebrengt. Ik help je graag bij het opstellen van een verhuisplan: wat moet er gebeuren? Wat kan je zelf doen of laat je liever aan mij over? We gaan samen kritisch door al je spullen, zodat je enkel inpakt wat echt nodig is. Dat scheelt weer een pak werk in je nieuwe huis.

Zoek je steun bij het opruimen en ordenen na het overlijden van een dierbare? Ik help je met het uitsorteren van emotioneel waardevolle voorwerpen en deze een goede plek te geven. Hulp krijgen bij dit moeilijk proces, kan helpen bij de rouwverwerking. Soms is het fijn om dit samen met familie of vrienden te doen. In andere gevallen kan het prettig zijn om dit met een professional aan te pakken, die net wat meer afstand en ervaring heeft.

HET PROCES

01

KENNISMAKING

Contacteer me via mail, telefoon, invulformulier of social media voor een eerste vrijblijvend telefonisch intakegesprek (15min).

02

JE VERWACHTINGEN

Ik luister naar jouw verhaal en we bekijken bij je thuis of op kantoor je huidige situatie en wat je wil bereiken (1-1,5u).

03

OFFERTE

Je ontvangt een gepersonaliseerd plan van aanpak (wat er juist gaat gebeuren), het tijdsframe (aantal sessies) en de prijs.

04

TIJD VOOR ACTIE

Het opruimen, reorganiseren, ontspullen kan beginnen, met of zonder jouw hulp.

05

1 MAAND LATER

Na 1 maand contacteer ik je om te kijken hoe het gaat en of er bijsturing nodig is. 

06

OPVOLGING

Indien je dit wenst, plannen we een opvolggesprek of opvolgbezoek.

VEELGESTELDE VRAGEN

Dat bepaal je zelf. Het is uiteraard zo dat ik je tijdens de opruimsessies adviseer, begeleid en ondersteun. Ik help je keuzes te maken bij het wegdoen, bijhouden en organiseren van je spullen.
We ontwikkelen samen een structuur die het beste bij jou past.
Ik coach je zodat je het bekomen resultaat ook kan verder zetten in de toekomst en de geïntegreerde goede gewoontes kan vasthouden.

Ik help ook graag bij het afvoeren van de spullen die je na de opruimsessie niet meer nodig hebt. We bekijken samen of de spullen naar het containerpark in je buurt of naar de plaatselijke kringloopwinkel gaan. 

Je hebt net hét perfecte cadeau gevonden, gewoon doen! Stuur me een mailtje met de waarde die je wilt geven, na betaling krijg je je cadeautje binnen de 3 werkdagen mooi verpakt thuis gestuurd.

Wat fijn om te horen dat ik mijn werk goed heb gedaan. Nog fijner dat jij dat ook met de rest van de wereld wilt delen. Je kan je tekstje (klantbeoordeling) gewoon even mailen of ze op de social media plaatsen.

Schaamte is nergens voor nodig! Ik ben er juist om jou te helpen, ook al zie jij door het bos de bomen niet meer. Ik ga geen enkele uitdaging uit de weg. Eerlijkgezegd, hoe meer rommel, hoe meer mijn handen gaan kriebelen :).

Geen enkele opruimklus is onmogelijk, ook al lijkt dat voor jou wel zo. Twijfel zeker niet om contact met me op te nemen voor een eerste vrijblijvend intakesprek (15min).

Verzameldwang, verzamelwoede of hoarding is een complexe stoornis waarbij iemand dwangmatig spullen bewaart en verzamelt, uit angst dingen weg te moeten doen. Met een grof geschat percentage van 2 à 6 % van de Belgische bevolking, bestaat de kans dat er toch iemand in jouw omgeving aan deze ziekte lijdt…

Je kan in alle discretie ook voor deze problematiek beroep op me doen. We bekijken samen hoe we er kunnen uitkomen en de situatie terug leefbaar kunnen maken.

Uiteraard respecteer ik ieders privacy! Je kan me er volledig op vertrouwen dat ik enkel beeldmateriaal publiceer met jouw toestemming. 

PRIJZEN

01

INTAKE

gratis
eerste telefonisch intakegesprek (15 min)

02

BASISPRIJS

€50/uur (incl btw)

03

HALVE DAG

€200 (incl btw) 
sessie van 4 uur

 

04

HELE DAG

€375 (incl btw) 
sessie van 8 uur

 

05

EXTRA

vervoerskosten €0,50/km (incl btw)
& eventuele parkeerkosten

Deze website gebruikt cookies voor analytische doeleinden. Door te kiezen om door te gaan, gaat u akkoord met de privacy policy & cookies policy.

Privacy Settings
We use cookies to enhance your experience while using our website. If you are using our Services via a browser you can restrict, block or remove cookies through your web browser settings. We also use content and scripts from third parties that may use tracking technologies. You can selectively provide your consent below to allow such third party embeds. For complete information about the cookies we use, data we collect and how we process them, please check our Privacy Policy